Pages

Friday, 22 June 2012

MISTERI Burger McD Nampak SEDAP







"First IMPRESSION is the LAST impression"


Dalam setiap perniagaan ini adalah salah satu perkara penting terutama sekali didalam pengiklanan baik secara media elektronik atau media cetak.

Kadang-kadang kita tertanya "Apesal burger dalam TV nampak sedap, yang bebetul tak macam tu pun?"

McDonald Kanada telah menyiarkan bagaimana proses fotografi dilakukan supaya burger mereka kelihatan menarik dan membuatkan anda lapar apabila melihatnya. Ini akan menjawab persoalan anda kenapa 'burger' McDonald nampak sedap 'giler' dalam iklan mereka.







Ada lagi satu RAHSIA yang ingin saya kongsikan kepada pembaca Ceciter Misteri. Kenapa anda lebih mudah untuk singgah ke McD bila terasa lapar? Salah satu rahsianya adalah pada WARNA yang digunakan iaitu MERAH.

Jika anda menjual produk makanan, lebihkan warna MERAH
supaya ianya boleh meransang nafsu makan pelanggan anda.

"Warna membawa gelombang tertentu dan ianya bertindak se-harmoni dengan gelombang EMOSI anda"



Klik gambar untuk melihat dengan lebih jelas



Jadi, jika anak anda susah nak makan, tukar warna ruang makan kepada warna MERAH kerana ianya akan memberi dorongan kepada nafsu makannya dan jika pekerja anda kurang produktif, tukarkan warna pejabat kepada warna BIRU kalau tak berkesan juga, naikkan sahaja gajinya hehe.


Setelah saya memberi sedikit ilmu tentang KEINGINAN dan PSIKOLOGI WARNA kepada anda, saya ingin bertanya satu perkara " Adakah keinginan anda membeli sesuatu JENAMA itu disebabkan keinginan anda sendiri atau disebabkan ada faktor dorongan lain? " Jawapan saya adalah "Anda sebenarnya telah di HIPNOSIS di alam bawah sedar " Pelajari ilmu ini bersama Master Rey , beliau akan menjelaskannya kepada anda dengan terperinci.




Sebagai hadiah kepada pembaca Ceciter Misteri ,  kami ingin menghadiahkan anda kupon 'breakfast' McDonald sebagai tanda penghargaan kami kepada anda. Sila klik link 'KLIK & PRINT' dibawah dan 'print' untuk penebusan.



Available from 4am - 11am. Redemption limited to 4 coupons per customer in one receipt. 
Photocopy, B&W print-out allowed. While stocks last. 



Segalanya Kekal MISTERI sekiranya tidak mengkaji