Iklan EKSKLUSIF

Artikel TERKINI

Sunday 29 July 2012

TAFSIR MIMPI : Ombak Laut


Ombak Simbol Kepada POTENSI & KUASA Diri


Secara amnya ombak adalah lambang kepada pembaharuan dan pencerahan didalam hidup anda. Anda berhadapan dengan situasi dimana anda perlu membuat keputusan didalam hidup. Sekiranya anda sedang berada didalam alunan ombak, bermakna anda sedang mengawal emosi. Ombak simbol kepada POTENSI & KUASA didalam diri anda.

MENDENGAR ombak didalam mimpi bermaksud KETENANGAN. Jika anda terperangkap didalam ombak dengan perasaan TAKUT(Negatif) bermakna anda sedang mengalami masalah emosi yang perlu anda ambil perhatian. Anda berkemungkinan sedang dilanda KEMURUNGAN atau apa sahaja EMOSI yang negatif yang anda pendam selama ini. Anda berkemungkinan memendam kesedihan terlalu lama didalam diri yang anda takut untuk luahkan.

Bermain Dengan Alunan Ombak : Kawalan Emosi


Pada sudut yang POSITIF, ombak membawa maksud perubahan kepada tabiat atau sikap yang LEBIH BAIK. Sekiranya anda sedang dibawa oleh ombak dan anda MENIKMATINYA bermaksud anda SEDIA untuk membuat sesuatu perubahan didalam hidup anda.

Ombak yang BAHAYA dan GANAS membawa maksud anda telah membuat keputusan SALAH didalam hidup. Kembalilah kepangkal jalan.

Ombak Ganas : Salah Membuat Keputusan

Mimpi bagi sesetengah orang mempercayainya sebagai 'mainan tidur'. Ini adalah satu pandangan yang tidak tepat. Sememangnya ada sesetengah mimpi tidak membawa maksud apa-apa, tetapi kebanyakkannya ianya membawa maksud kepada sikap atau mengenai tentang diri kita yang harus kita ubah atau kita harus kembangkan supaya potensi diri menjadi lebih besar. Adakalanya menjadi khabar berita kepada perkara yang bakal berlaku seperti mimpi Nabi Yusuf.


Mimpi Mesej ALAM Kepada Diri

Apa yang anda lihat didalam mimpi merupakan simbol yang membawa mesej-mesej tertentu. Mimpi adalah mesej daripada ALAM kepada kita. Perhatikan, lakukan eksperimen dan analisis terhadap mimpi anda. Semakin anda ambil peduli dengan mimpi anda, semakin TEPAT mimpi anda untuk menjadi PANDUAN kepada diri anda.SELAMAT MENTAKWIL MIMPI!

Segalanya Akan Kekal MISTERI Sekiranya Tidak Mengkaji


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Iklan Teks :

Telekung IMPORT Vietnam/Indonesia/Organza - KLIK

Anda mencari HOMESTAY di KELANTAN Pada Harga Ekonomi? - Klik

Ingin TERJEMAH Dokumen/Web/Produk Anda kepada bahasa Inggeris/Melayu/Korea? - Klik

Jawatan kosong: Pekerja Part-Time Di Perlukan

Artikel Popular Minggu Ini