Iklan EKSKLUSIF

Artikel TERKINI

Monday 18 June 2012

Ini Wajah MANUSIA di BUMI?

Adakah hanya manusia yang berada dibumi ini sahaja dikategorikan sebagai makhluk Tuhan yang mempunyai akal fikiran? Apakah tiada makhluk lain yang sama hebat seperti manusia atau lebih hebat yang tinggal di angkasa lepas yang luas terbentang?

Ada yang percaya ada yang tidak. Terpulang kepada individu. Walaubagaimanapun sistem kepercayaan anda ianya tidak akan mampu mengubah kebenaran walaupun ianya menjadi MISTERI untuk anda.


"Fakta boleh diubah, tetapi bukan KEBENARAN"


Sebuah tengkorak yang berumur 900 tahun telah ditemui di dalam terowong di sebuah lombong kuari di Mexico. Bentuk tengkorak yang sangat luarbiasa berbeza dengan tengkorak manusia berspesis homosapiens.

Tengkorak 'StarChild' ditemui di Mexico


Ianya telah diberi nama sebagai 'StarChild'.

Nama Starchild diberi oleh para saintis kerana berat tengkoraknya separuh daripada berat tengkorak manusia biasa seberat 1kg. Walaubagaimanapun para saintis menafikan tengkorak yang ditemui ini adalah kepunyaan budak kecil.

Hasil daripada kajian DNA mendapati "setelah dibuat kajian melalui data-data yang diperoleh secara menyeluruh, bentuk tengkorak ini adalah unik dan tidak dimiliki oleh mana-mana genetik manusia di muka bumi ini, samada disebabkan oleh mutasi, masalah genetik, kecacatan, penyakit dsb"




"Spesis ini juga dipercayai mempunyai keupayaan melebihi daripada keupayaan manusia biasa mampu lakukan."

Kita menggelarkan mereka 'Makhluk Asing' kerana rupanya yang sangat asing kepada kita. Mungkin juga mereka menggelarkan kita dengan gelaran yang sama. Daripada mana asal mereka, tiada siapa mampu mengklasifikasikannya. Kajian JELAS menyatakan, ia bukan daripada BUMI!!

Prometheus - www.imdb.com/title/tt1446714


Jika mereka mampu datang ke bumi dengan teknologi yang mereka miliki, mengapa manusia di bumi tidak mampu lagi ke tempat mereka? Segalanya akan terus menjadi MISTERI sekiranya tidak mengkaji .



Lakaran Wajah 'StarChild'








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Iklan Teks :

Telekung IMPORT Vietnam/Indonesia/Organza - KLIK

Anda mencari HOMESTAY di KELANTAN Pada Harga Ekonomi? - Klik

Ingin TERJEMAH Dokumen/Web/Produk Anda kepada bahasa Inggeris/Melayu/Korea? - Klik

Jawatan kosong: Pekerja Part-Time Di Perlukan

Artikel Popular Minggu Ini