Iklan EKSKLUSIF

Artikel TERKINI

Friday 8 June 2012

'Nabi' Melakar Peta Syurga?


Tebogo menjelaskan bagaimana rupa syurga yang sebenar



Seorang lelaki dikenali sebagai Tebogo Letsie Mthembu berasal daripada Mandeni, Afrika Selatan mengakui pernah mengunjungi syurga sebanyak 4 kali. Beliau juga telah melakar peta syurga didinding rumahnya untuk memberi gambaran bagaimana keadaan syurga yang sebenar.


Beliau juga telah mengaku diri sebagai seorang nabi dan mengatakan ada 11 jenis syurga dan dia telah mengunjungi kesemuanya. Jadalem adalah sebuah planet yang diliputi air dan ais merupakan planet yang pernah dikunjungi oleh  Mthembu .


"Saya diajak ke syurga kelima yang disebut sebagai Crista, di situ saya bertemu dengan Jesus (Nabi Isa) di sebuah kota yang dinamakan Sharomy" katanya kepada akhbar Sowetan.


Sejak kembali dari perjalanan terakhirnya ke syurga pada tahun 2008, Mthembu menggambarkan peta syurga serta penghuninya. Itulah yang ingin dia tunjukkan pada dunia.


Beliau mengajak manusia seluruh dunia untuk melihat peta syurga yang dibuatnya kerana suatu hari nanti pasti ada orang China, Inggeris, atau Jepun yang mengaku membuat peta syurga. "Afrika Selatan akan dilupakan sebagai tempat peta syurga pertama dilakar," jelasnya.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Iklan Teks :

Telekung IMPORT Vietnam/Indonesia/Organza - KLIK

Anda mencari HOMESTAY di KELANTAN Pada Harga Ekonomi? - Klik

Ingin TERJEMAH Dokumen/Web/Produk Anda kepada bahasa Inggeris/Melayu/Korea? - Klik

Jawatan kosong: Pekerja Part-Time Di Perlukan

Artikel Popular Minggu Ini