Iklan EKSKLUSIF

Artikel TERKINI

Thursday 30 May 2013

TAFSIR MIMPI : Mimpi Memandu




Mimpi memandu kereta atau kenderaan lain adalah simbol kepada perjalanan hidup anda. Mimpi anda menjelaskan bagaimana situasi sepanjang kehidupan anda samada berada didalam keadaan yang baik atau sebaliknya dalam makna yang lain, adakah anda memilih jalan hidup yang betul atau tidak?



Jika anda memandu dalam keadaan anda tidak dapat melihat keadaan jalan, ianya bermaksud anda tidak mempunyai tujuan/matlamat hidup. Maksud mimpi ini juga sama, jika anda memandu ketika waktu malam/jalan gelap. Mungkin didalam hidup anda sekarang, anda mengelak atau takut berhadapan dengan sesuatu perkara dalam hidup anda daripada berlaku.

Jika pemandangan anda terhalang seperti keadaan berkabus, ianya bermaksud anda mengambil enteng dengan sesuatu hal dalam hidup anda. Mungkin soal keluarga, perhubungan, karier dan sebagainya. Atau, anda mungkin akan menghadapi cabaran yang getir atau perihal keselamatan yang bakal anda tempuhi.






Begitu juga jika anda bermimpi memandu di jalan yang berliku-liku. Ia membawa maksud anda mengalami kesulitan dalam mencapai cita-cita anda. Teruskan perjalanan anda, cuma anda perlu banyak bersabar dalam menghadapi ujian-ujian dalam mencapai cita-cita anda itu. Perkara yang sukar anda perolehi adalah perkara yang terbaik untuk diri anda kerana pengalaman tidak boleh dicipta, pengalaman hanya kita peroleh jika kita menempuhinya.


Jika anda bermimpi anda sedang memandu kenderaan, anda yang menentukan jalan atau pilihan hidup anda. Sebaliknya pula jika orang lain memandu kereta, ianya bermaksud hidup anda ditentukan oleh orang yang memandu kereta tersebut. Berbeza pula jika anda duduk ditempat memandu tetapi penumpang yang sedang memandu kereta. Ianya membawa maksud, anda merasakan anda menentukan jalan hidup anda sebenarnya tidak.

Bermimpi memandu kereta secara 'reverse' atau mengundur; ianya bermaksud anda sedang mengalami halangan dalam hidup. Jika anda memandu diatas air yang banyak, ianya bermaksud emosi anda yang menjadi halangan dalam hidup anda.


Segalanya Kekal MISTERI Jika Tidak Mengkaji


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Iklan Teks :

Telekung IMPORT Vietnam/Indonesia/Organza - KLIK

Anda mencari HOMESTAY di KELANTAN Pada Harga Ekonomi? - Klik

Ingin TERJEMAH Dokumen/Web/Produk Anda kepada bahasa Inggeris/Melayu/Korea? - Klik

Jawatan kosong: Pekerja Part-Time Di Perlukan

Artikel Popular Minggu Ini