Iklan EKSKLUSIF

Artikel TERKINI

Tuesday 11 June 2013

10 Gambar MISTERI Yang Masih Menjadi Tandatanya





Gambar ke-7 adalah gambar seorang perempuan yang tidak diketahui identitinya. Beliau kelihatan didalam gambar berkenaan ketika 'footage' film John Fitzgerald Keneddy dibunuh oleh penembak upahan di Dallas, Texas pada 22 November 1963 (Jumaat).

Ketika analisis dibuat, pihak FBI cuba mengenalpasti siapa perempuan ini, tetapi yang peliknya setelah diselidik tiada satu pun maklumat berkenaan tentang dirinya.



Adakah perempuan yang dimaksudkan adalah 'Time Traveler' (pengembara masa)?

Adakah mengembara masa suatu perkara yang mustahil?




Tahukah anda, sekarang ini kita sepatutnya sudah mampu mengembara ke alam semesta sepantas cahaya?

Mengapa teknologi yang saya sebutkan sepatutnya sudah wujud diatas masih tidak wujud lagi?







sebabnya cuma SATU ... "Petrodollar"


"Masalahnya bukan ingin membuktikan UFO wujud atau tidak, tetapi ingin mencari bukti teknologi yang mendorong mereka sampai kesini - teknologi yang menggantikan minyak mentah, arang batu, tenaga nuklear...ini adalah masalah 600 trillion Dollar"
Dr.Steven Greer


Anda tidak perlu percaya bulat-bulat dengan teori mereka kerana mereka seorang ilmuan (saintis) dan saintis hari ini juga telahpun membuktikan teori relativiti masa Albert Einstein juga salah (tidak tepat) . Salah bukan bermakna teori Albert Einstein adalah kesalahan yang mutlak, tetapi mereka telah menemui teori yang lebih baik daripada itu melalui analisis dan pembuktian yang telah mereka lakukan.





"Sekolah telah meng-gagalkan saya, dan saya juga telah meng-gagalkan sekolah. Ianya sangat membosankan. Guru bertindak seperti askar. Saya ingin BELAJAR, apa yang saya ingin tahu, tetapi mereka mahukan diri saya belajar untuk peperiksaan. Perkara yang lebih saya benci adalah sistem pertandingan terutama sekali sukan. Disebabkan perkara ini, saya lansung tidak bernilai, banyak kali mereka menyaran saya untuk berhenti sekolah. Pada ketika itu saya berada di sebuah sekolah Katolik di Munich. Saya sangat dahagakan ILMU tetapi guru saya tidak memperdulikan semua itu; gred adalah cara mereka menilai kemampuan. Bagaimana seorang guru mampu kenal kebolehan orang muda dengan SISTEM sedemikian? Sejak umur 12 tahun lagi saya merasa curiga dan tidak percaya kepada guru."

Albert Einstein





"Pendidikan bukan mempelajari fakta, tetapi melatih minda(diri) untuk BERFIKIR"







Begitu juga dengan perkara-perkara yang lain, tidak semestinya mereka orang yang dipercayai, dikenali, ternama, orang besar kita perlu percaya mereka bulat-bulat. Mereka juga tidak terlepas membuat kesalahan. Kesalahan itu juga perlu melalui proses pembuktian yang betul, bukan pembuktian yang dimanipulasi untuk kepentingan diri.


Segalanya Kekal MISTERI Sekiranya Tidak Mengkaji



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Iklan Teks :

Telekung IMPORT Vietnam/Indonesia/Organza - KLIK

Anda mencari HOMESTAY di KELANTAN Pada Harga Ekonomi? - Klik

Ingin TERJEMAH Dokumen/Web/Produk Anda kepada bahasa Inggeris/Melayu/Korea? - Klik

Jawatan kosong: Pekerja Part-Time Di Perlukan

Artikel Popular Minggu Ini