Iklan EKSKLUSIF

Artikel TERKINI

Friday 21 June 2013

Ribuan Manusia Melihat UFO Di Brazil?

UFO adalah nama tidak asing bagi anda, saya dan lain mendengarnya; samada menonton didalam dokumentari youtube atau di televisyen.


Edit?


Ada yang mempercayai dan ada juga yang menyangkal kewujudannya atas alasan, mengapa mereka hanya berlegar-legar diruangan udara tidak bersemuka dengan manusia? Apa tujuan mereka datang kesini? Apa yang mereka cari di atas muka bumi ini?

Alam ini terlalu besar untuk kita hitung ruangnya, tidak mungkin hanya 7 billion bilangan manusia di muka bumi ini menjadi hidupan TRILLION galaksi di alam semesta ini.




Jika setiap trillion galaksi mempunyai planet yang mempunyai hidupan seperti bumi, sudah pasti alam semesta ini mempunyai lebih daripada trillion bilangan spesis yang sama seperti manusia.




Dr.Steven Greer cuba membuktikan bahawa spesis yang dikatakan 'alien' ini wujud di alam semesta dan telah lama berhubung dengan manusia untuk membantu terutama didalam teknologi 'levitation' tanpa mengunakan cara pembakaran ('combustion') dimana tenaganya adalah terhad dan mahal. Teknologi 'levitation' diperkenalkan supaya manusia di muka bumi ini dapat mengembara ke alam semesta sepantas cahaya seperti mereka.






Ribuan penunjuk perasaan melihat kapal UFO 
berlegar di ruangan udara di Brazil.



Sampai bila UFO ini hanya berani berlegar diruangan udara sahaja?

Jika mereka tidak berani untuk bersemuka dengan manusia kerana khuwatir di bunuh, saya memberi cadangan supaya mereka mewujudkan akaun Facebook atau Twitter untuk menyampaikan mesej mereka kepada manusia.


ATAU adakah dikalangan kawan FACEBOOK atau TWITTER anda daripada kalangan mereka sekarang ini?

JIN memuat naik gambar ingin bergaul dengan MANUSIA?

Akaun Twitter yang dibuka satu 'jin' mencetuskan kegamatan di talian.
Pemilik akaun itu mendakwa dia 'jin tulen dan sukakan keamanan, menetap di Arab Saudi serta ingin berkenalan dengan manusia'.
Akaun jin itu mempunyai gambar keluarga dan tempat yang dikatakan dirakam 100 tahun lalu.
Sebahagian gambar yang dimuat naik menunjukkan kawasan ladang lama di Yaman yang didakwa pemilik akaun itu 'seperti syurga 90 tahun lalu'
Jumlah pengikut akaun itu kini melebihi 100,000. 
Akhbar Saudi berbahasa Arab, Ajel mula menyiarkan apa yang dianggapnya salinan akaun Twitter yang mendakwa dia adalah jin. 
Akaun itu tertulis : 'Saya ialah jin tulen' Ia juga berkata "Kepada semua manusia, saya jin pertama menggunakan Twitter. Mungkin ada di kalangan anda beranggapan saya berpura-pura. Sebenarnya saya memang jin tulen dan anda akan melihat keajaiban pada akaun Twitter saya pada masa datang" 
Mesej itu seterusnya berbunyi: "Saya adalah jin tulen yang ingin menjadi saudara kepada semua manusia. Saya sukakan keamanan dan tidak mahu mencederakan sesiapa. Saya suka bergaul dengan manusia dan mengetahui tingkah laku mereka. Saya tinggal di sebuah rumah terbiar di Arab Saudi".
Menurut Akhbar itu, seorang pembaca cuba menghubungi akaun itu menggunakan nama palsu. Bagaimanapun, dia dikenal pasti dengan serta-merta pemilik akaun berkenaan. 
"Dia menyebut nama saya sepenuhnya, alamat tempat tinggal saya dan juga nama bandar. Saya terkejut lalu membaca ayat-ayat suci" kata pembaca itu.
Harian Metro - Isnin 10 Jun 2013


Mungkin mereka diantara rakan facebook anda yang berselindung disebalik profile yang tidak memiliki gambar?


Segalanya Kekal MISTERI Sekiranya Tidak Mengkaji


Artikel Berkaitan
10 Gambar MISTERI Yang Masih Menjadi Tandatanya
UFO Bentuk Kaabah Ditemui?
UFO di Malaysia?
Budak Bermata Kucing Kacukan Makhluk Asing?
Ini Wajah Manusia di Bumi?
UFO ditemui di Lautan Baltik?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Iklan Teks :

Telekung IMPORT Vietnam/Indonesia/Organza - KLIK

Anda mencari HOMESTAY di KELANTAN Pada Harga Ekonomi? - Klik

Ingin TERJEMAH Dokumen/Web/Produk Anda kepada bahasa Inggeris/Melayu/Korea? - Klik

Jawatan kosong: Pekerja Part-Time Di Perlukan

Artikel Popular Minggu Ini