Iklan EKSKLUSIF

Artikel TERKINI

Monday 10 September 2012

RASA SEJUK BILA DIBAKAR



Harian Metro - Klik Gambar Untuk Paparan Lebih BESAR




MyMetroTV


Seorang budak mengalami fenomena aneh pada dirinya dimana beliau berasa sejuk apabila dibakar. Menurut kajian saintifik, DNA manusia mempunyai kombinasi '64 Codon' yang terdiri daripada Adanine , Thymine , Guanine dan Cytosine . Secara kebiasaannya manusia dilahirkan dengan '20 Codon' yang aktif.

DNA - Deoxyribo Nucleic Acid

Seorang budak dilahirkan istimewa di Amerika Syarikat memiliki DNA - 24 Codon . Keistimewaan ini telah membuatkan dirinya KEBAL AIDS . Pada permulaannya beliau dilahirkan dengan penyakit AIDS yang sememangnya kita ketahui masih tiada lagi ubat yang mampu menyembuhkannya. Selama 6 BULAN bayi ini telah diuji secara terperinci , apa yang memeranjatkan setelah 6 BULAN penyakit itu hilang dengan SERTA MERTA tanpa sebarang kesan beliau pernah dijangkiti penyakit yang membawa maut ini.


Kod Ginetik - Aktivasi Setiap KOD Memberi
Kesan Tertentu Pada Tubuh

Perkara ini telah mendapat perhatian saintis dan bayi ini telah diuji darahnya. Para saintis mendapati DNA bayi ini memiliki '24 Codon' berbeza dengan manusia biasa yang hanya memiliki '20 Codon' sahaja. Kajian tidak terhenti disitu sahaja, saintis telah mengambil sampel darahnya untuk diuji keatas virus AIDS dan mendapati virus AIDS hilang begitu sahaja walaupun diberikan dos yang sangat tinggi berulang kali. Bukan sekadar penyakit AIDS, penyakit berbahaya lain seperti kanser juga akan serta merta terhapus apabila bersatu dengan darahnya!

Jadi, adalah tidak mustahil BUDAK KEBAL yang dipaparkan di dalam Harian Metro ini mempunyai keistimewaan ' BERASA SEJUK, DIBAKAR API ' mungkin memiliki 'CODON' lain yang aktif. Setiap kod ginetik yang aktif akan memberikan kesan tertentu pada tubuh. Ianya ibarat 'SOFTWARE' yang berada didalam tubuh kita. Bayangkan jika kesemua '64 Codon' dalam tubuh manusia AKTIF apa yang bakal berlaku pada tubuh?




Gregg Braden - DNA Coding






Segalanya Kekal MISTERI Jika Tidak Mengkaji

Anda mungkin berminat membaca :
KEBAL ATAU TEKNIK JADI KEBAL?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Iklan Teks :

Telekung IMPORT Vietnam/Indonesia/Organza - KLIK

Anda mencari HOMESTAY di KELANTAN Pada Harga Ekonomi? - Klik

Ingin TERJEMAH Dokumen/Web/Produk Anda kepada bahasa Inggeris/Melayu/Korea? - Klik

Jawatan kosong: Pekerja Part-Time Di Perlukan

Artikel Popular Minggu Ini